QUALITY POLICY

QUALITY POLICY

The vision of the companies GLOBAL Maritime Agency Ltd . and GLOBAL Maritime Enterprises Ltd, leading from the long term experience and the academic knowledge of their personnel, is the ongoing upgrade of the quality of the offered services, the further growth and development in the global transportation and logistics markets and the representation of regular Lines.

The mission of the companies GLOBAL Maritime Agency Ltd . and GLOBAL Maritime Enterprises Ltd is the total management and accomplishment of the undertaken projects with responsibility, consistency, speed, and effectiveness.

Our main priority is the systematic monitoring of the procedures that are implemented for the achievement of the defined targets of our partners and clients and the meeting of the needs and requirements of other interested parties in a context of regular and succesful communication with them.

Main objectives for us are the following:

  • The provision of reliable, innovative, and modern transportation / logistics solutions.
  • The transportation of our clients’ goods under a safe, quick, and combined service.
  • The accurate and on time completion of electronic procedures.
  • The thorough service upgrade of the companies.
  • The improvement of the quality level of the offered services, considering the working environment and the competition.
  • The ongoing monitoring and review of the effectiveness of the Quality System.
  • The full response to the needs of each client from the first time of cooperation.

For the achievement of the above targets the GLOBAL Maritime Agency and GLOBAL Maritime Enterprises:

  • Seek for an efficient communication between the management and the personnel and the creation of structured and effective teams.
  • Take care for the direct, friendly and complete communication with the clients.
  • Aim in the continual improvement of the knowhow and the application of it by all the personnel and in the achievement of a wider range of partnerships with continual evaluation of the partners’ performance.
  • Provide for the creation and maintenance of mutual beneficial relationships with contractors – suppliers.
  • Monitor the international developments to continual upgrade the services.
  • Participate in powerful international Organizations, Networks, and/or Alliances (eg, FIATA, WCA, EUROPEAN CAR GROUP).
  • Select competent employees and support their continual development.
  • Design and incorporate the system of monitoring of indicators & targets and of performance evaluation in all processes with ultimate objective their most effective control and operation.
  • Provide for the continual monitoring if the European Legislation and the International regulations for transportation and logistics.
  • Train the personnel on the Quality Policy and support the improvement of their knowledge and awareness on the applicable and current general rules of the companies.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Όραμα των εταιρειών GLOBAL Maritime Agency Ltd. και GLOBAL Maritime Enterprises Ltd. με βάση την πολυετή εμπειρία και ακαδημαϊκή κατάρτιση του προσωπικού, ήταν και παραμένει η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, η περαιτέρω επέκταση στις παγκόσμιες αγορές μεταφορών, logistics και η αντιπροσώπευση τακτικών γραμμών.

Αποστολή των GLOBAL Maritime Agency Ltd. και GLOBAL Maritime Enterprises Ltd. είναι η ολοκληρωμένη διαχείριση και περαίωση όλων των υπηρεσιών έργου που αναλαμβάνει με υπευθυνότητα, συνέπεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Βασική προτεραιότητα μας είναι η συστηματική παρακολούθηση των διαδικασιών προς επίτευξη των καθορισμένων ποιοτικών στόχων των Συνεργατών και Πελατών μας και την ικανοποίηση των αναγκών των αναγνωρισμένων ενδιαφερόμενων μερών σε ένα πλαίσιο συνεχούς και εποικοδομητικής επικοινωνίας μαζί τους.

Βασικός σκοπός είναι:

  • Η προσφορά αξιόπιστων, ευρηματικών, σύγχρονων λύσεων μεταφοράς / logistics.
  • Η μεταφορά φορτίων του πελατολογίου, κάτω από ασφαλή, γρήγορη και συνδυασμένη υπηρεσία.
  • Η ορθή διεκπεραίωση ηλεκτρονικής υπηρεσίας προκαθορισμένων χρονικά ορίων.
  • Η συνολική αναβάθμιση παροχής Υπηρεσιών και λειτουργίας των επιχειρήσεων.
  • Η βελτίωση του επιπέδου ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, λαμβάνοντας υπόψη το εργασιακό περιβάλλον και τον ανταγωνισμό.
  • Η συνεχής παρακολούθηση για την αποτελεσματικότητα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
  • Η πλήρης κάλυψη των αναγκών κάθε πελάτη από την πρώτη φορά συνεργασίας.

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων η GLOBAL Maritime Agency και η GLOBAL Maritime Enterprises:

  • Επιδιώκουν άριστη επικοινωνία μεταξύ Διοίκησης και Στελεχών και τη δημιουργία συγκροτημένων και αποτελεσματικών ομάδων.
  • Φροντίζουν για την άμεση, φιλική και πλήρη επικοινωνία με τους Πελάτες.
  • Επιδιώκουν τη συνεχή βελτίωση της τεχνογνωσίας και την εφαρμογή της από όλο το προσωπικό και την εξασφάλιση ευρύτερου φάσματος συνεργασιών με συνεχή αξιολόγηση της αξιοπιστίας των συνεργατών.
  • Φροντίζουν για τη δημιουργία και διατήρηση επωφελών σχέσεων με συνεργάτες – προμηθευτές εκατέρωθεν
  • › Φροντίζουν για την παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων με γνώμονα την αναβάθμιση των υπηρεσιών
  • › Επιδιώκουν τη συμμετοχή της σε ισχυρούς διεθνείς Οργανισμούς, Δίκτυα ή/και Συμμαχίες (π.χ.   FIATA,   WCA,   EUROPEAN  CAR  GROUP).
  • › Επιλέγουν ικανά στελέχη και υποστηρίζουν τη συνεχή εξέλιξη τους.
  • › Σχεδιάζουν, συγχρονίζουν τις εφαρμογές συστήματος Δεικτών & Στόχων Ποιότητας και Απόδοσης σε κάθε στάδιο λειτουργίας και σε κάθε βαθμίδα, με απώτερο σκοπό τον καλύτερο δυνατό έλεγχο για τη βέλτιστη λειτουργία.
  • › Φροντίζουν για τη συνεχή παρακολούθηση και εφαρμογή της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας όπως επίσης  και των διεθνών Κανονισμών μεταφορών-logistics.
  • › Ενημερώνουν για την παρούσα Πολιτική Ποιότητας το προσωπικό και φροντίζουν για τη συνεχή βελτίωσή τους, ώστε να επιτυγχάνεται η συμβατότητα με τους παρόντες και τρέχοντες γενικούς κανόνες των επιχειρήσεων.